ثقة في الله هتغير
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
ثقة في الله هتغير

تحديات وتغييرات هعملها في الاجازة هحاول اتغير للاحسن ان شاء الله

الرئيسيةالرئيسية  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخول  

افكار لازم تتغير

كاتب الموضوعرسالة
Admin
Admin

المساهمات : 16

افكار لازم تتغير  Empty
مُساهمةموضوع: افكار لازم تتغير    افكار لازم تتغير  Emptyالجمعة يوليو 15, 2016 7:22 pm

الواحد منا غبي جدا وبيعمل حاجات بتضيع منه حاجات كتيير

طول ايام الجامعة بعمل حساب كل البنات الموجودة مع انه في الاخر لا هتجوز اسماء ولا شيماء ولا هيفتكروني ولا هفتكرهم بعد كده ... وفي المقابل بحرم نفسي من اني اتغير واكون زي منا بسببهم .. مش برضى اكتب بوست على الفيس ولا برضى اشرح  في المدرج ..كل ده علشان ناس مش هتنفعني بالعكس لا هكتسب مهارة اني اتكلم قدام اي حد ولا هتعلم اني اكون واثق من نفسي ولا هتعلم جديد .،، التعامل من النهاردة هيكون طبييعي ومش هكون معقد ولا هبين اني محروم ..،، مش هخسر حاجة هفهمها عشان حد هتعلم من كل واحد فاهم لكن كرامتي فوق الكل ...فوق اصحابي فوق استازي...

....

المنع مش هيخلي عندي لياقة لدنية والتخسيس السريع ملوش لزمة واي حذ ييحب يشيع من الاكل ايا يكن فالذكاء انك تخلى الاكل كتيير لكن سعراته اقل المهم تشبع .. لا نالجسم بيستريح وتقدر بعديها نروح الجيم ونتمشى ونجري كمان ...لكن المنع مبيديش طاقة ..  

.....

الشغل هو حياتي  بعد كده وهو اللي هيخليني مستقر  واعيش عبالي وزوجتي في المستقبل فمتهيالي تعب اليومين دول هيريحونا طول العمر شواء تعب التعلم او الحركة والتعرف ع ناس والشغل العملي اكيذ هيفرقو جدا والشغل مش هييجي الا لما اكون فاهم كويس جدا مجالى وده محتاج نسال ناس شغاله وناس خريجين
https://change.3oloum.com

افكار لازم تتغير
صفحة 1 من اصل 1